jeudi 12 septembre 2013

Feeler...

Voilà, je pense sérieusement me séparer de ma petite Ninon...
Bien qu'elle soit vraiment jolie, je ne m'en occupe jamais. Autant qu'elle fasse plaisir à quelqu'un d'autre.
Je la mets en Feeler pour le moment. J'attends de voir les propositions qu'on peut me faire avant de la vendre définitivement.

Here we are, I seriously think to let go my little Ninon... 
Although she is really beautiful, I never take care of her. As much as she pleases somebody else.
I put her in Feeler for the moment. I wait to see the proposals which you can make me before selling her definitively.

Sa galerie: CLIC
Her gallery: CLIC 

Modifications:
- Sanding faceplate
- Sculpture of the mouth + Teeth
- Make-up faceplate
- Make-up eyelids
- Replacement about 3 of her eyechips
- Gaze correction
- Boggled eyes
- Sleepy eyes
- Pullrings
- Replacement about eyelashes


Merci de me faire des propositions décentes.  
Thank you for making me decent proposals.

Mon mail/My mail: cyrielleillust@gmail.com

A très vite!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire